De wereld van wonen en slapen is mooi en veelzijdig. Een klant kan al snel verdwalen in woonstijlen, trends en innovaties als hij niet op weg wordt geholpen door experts. Onze inspirerende winkels zijn daarom voorzien van gepassioneerde interieuradviseurs en stylistes die vakkundig, creatief en commercieel zijn. Ze zorgen ervoor dat onze klanten zich thuis voelen, helpen om de woonbehoeftes te inventariseren en adviseren waar nodig om zo voor iedereen persoonlijk woongeluk bereikbaar te maken. Ook op afstand assisteren we waar nodig. Onze customer care afdeling staat paraat voor vragen bij online shoppen, over bezorging en onderhoud van Goossens meubels. Van inspiratie tot garantie: Goossens is er voor je.

Retail

Al bijna 70 jaar is Goossens een begrip in de wereld van wonen en slapen. Dat hebben we weten te realiseren door een onderscheidende collectie, maar ook een gedreven team van enthousiaste verkoopmedewerkers is verantwoordelijk voor het succes van Goossens. Wat hen zo bijzonder maakt? Passie voor interieur, uitmuntende klantgerichtheid en up-to-date expertise. Of het nu gaat om een verkoop adviseur die zijn sales carrière net begint of een shopmanager die al jaren part of the Goossens family is; het plezier om onze klanten te begeleiden in hun reis van woonwens tot woongeluk straalt ervan af.

Customer Care

Ultiem woongeluk bij onze klanten, dat is ons streven bij Goossens. Waar iedere afdeling een steentje bijdraagt aan dit geluk, biedt onze klantenservice uitgebreide ondersteuning in iedere fase van de customer journey. Van online verkoopadvies tot klachtenafhandeling; deze allesomvattende servicegerichtheid vereist kennis van de hele organisatie en empathisch vermogen voor de klant. Het is never a dull moment bij customer care dankzij de dynamiek van verschillende contactmogelijkheden en het aantal contactmomenten op een dag. Maar met een flinke dosis enthousiasme en oplossingsgerichtheid weet ons service team onze klanten keer op keer tevreden te stellen.

Retail

Al bijna 70 jaar is Goossens een begrip in de wereld van wonen en slapen. Dat hebben we weten te realiseren door een onderscheidende collectie, maar ook een gedreven team van enthousiaste verkoopmedewerkers is verantwoordelijk voor het succes van Goossens. Wat hen zo bijzonder maakt? Passie voor interieur, uitmuntende klantgerichtheid en up-to-date expertise. Of het nu gaat om een verkoop adviseur die zijn sales carrière net begint of een shopmanager die al jaren part of the Goossens family is; het plezier om onze klanten te begeleiden in hun reis van woonwens tot woongeluk straalt ervan af.

Customer Care

Ultiem woongeluk bij onze klanten, dat is ons streven bij Goossens. Waar iedere afdeling een steentje bijdraagt aan dit geluk, biedt onze klantenservice uitgebreide ondersteuning in iedere fase van de customer journey. Van online verkoopadvies tot klachtenafhandeling; deze allesomvattende servicegerichtheid vereist kennis van de hele organisatie en empathisch vermogen voor de klant. Het is never a dull moment bij customer care dankzij de dynamiek van verschillende contactmogelijkheden en het aantal contactmomenten op een dag. Maar met een flinke dosis enthousiasme en oplossingsgerichtheid weet ons service team onze klanten keer op keer tevreden te stellen.
Goossens als werkgever | Een dynamische retailer met een hart van een echt familiebedrijf

Goossens als werkgever

Werken bij Goossens, betekent werken bij een dynamische retailer met het hart van een echt familiebedrijf! Er heerst een collegiale, informele sfeer en een positieve dynamiek. Een omgeving waarin onze medewerkers zich thuis voelen met gave interieur- en lifestyle producten waar we trots op zijn. Iedere medewerker is een professional op zijn of haar vakgebied. We helpen elkaar, ook afdeling-overstijgend. Successen vieren we samen, we zijn namelijk dol op een feestje! Samen werken we aan een mooie toekomst. Een reis naar woongeluk, waarin jouw persoonlijke groei centraal staat.

Business to Business

Als interieurretailer is het ons doel om onze klanten te laten genieten van hun huis. Maar stiekem dromen we er ook van om onze klanten dat eindelijk thuis gevoel eveneens te laten ervaren als ze ergens anders zijn. Het inrichten van hotels, restaurants en andere publieke locaties in binnen- en buitenland is voor Goossens dan ook een belangrijk speerpunt voor de aankomende jaren. De zakelijke markt van Goossens oprichten en inrichten is dan ook besteed aan een ambitieus en veelzijdig team. Het doel? Wereldwijde kenbaarheid voor onze glansrijke projectinrichtingen.

Business to Business

Als interieurretailer is het ons doel om onze klanten te laten genieten van hun huis. Maar stiekem dromen we er ook van om onze klanten dat eindelijk thuis gevoel eveneens te laten ervaren als ze ergens anders zijn. Het inrichten van hotels, restaurants en andere publieke locaties in binnen- en buitenland is voor Goossens dan ook een belangrijk speerpunt voor de aankomende jaren. De zakelijke markt van Goossens oprichten en inrichten is dan ook besteed aan een ambitieus en veelzijdig team. Het doel? Wereldwijde kenbaarheid voor onze glansrijke projectinrichtingen.
Retail

Salesmanager

“Dankzij lef is Goossens nu enorm aan het groeien.”

Customer Care

Teamlead Customer Care

"Ik probeer de klant minstens één keer te laten lachen aan de telefoon."

Blijf op de hoogte van nieuwe vacatures