Bij Goossens houden we van aandacht. Onze prachtige interieuritems maken we niet alleen met aandacht, ze verdienen het ook. Nu zijn we van mening dat onze producten geen harde promotie nodig hebben, maar een beetje extra glans kan natuurlijk geen kwaad. Een gepassioneerd, enthousiast marketing team weet haar creatieve en commerciële vaardigheden te verenigen om de producten waar we als merk zo trots op zijn, in de spotlights te zetten. Onze styling is inspirerend, de fotografie sprekend, de website prikkelend en onze campagnes stimulerend. In iedere fase van de customer journey weten onze marketing specialisten onze klanten te prikkelen om hun woongeluk bij Goossens te vinden.

E-Commerce

Waar Goossens 67 jaar geleden begon met fysieke inspiration stores, kunnen we nu met gepaste trots stellen dat we digitaal ook succesvol zijn. Onze e-commerce afdeling heeft een enorme groeispurt gehad. Direct Marketing, CRM, SEO, SEA en Social Media. Het zijn zomaar wat belangrijke termen in de online marketing van onze organisatie. Dankzij de data driven werkwijze van onze digitale specialisten voorzien we onze klanten bij iedere touch point van relevante en persoonlijke communicatie waardoor de customer journey optimaal is. Het resultaat: een hoge conversie. Hebben we het internet uitgespeeld? Absoluut niet. We hebben nog mooi goals te verwezenlijken. Zoals het opzetten van visual search en een plek bemachtigen in de Twinkle100.

Marketing & Communicatie

Een unieke en onderscheidende collectie is een goed begin. Prachtige inspiration stores en een uitgebreide webshop maken onze positie in de markt nog sterker, maar dankzij krachtige communicatie via verschillende online en offline kanalen is Goossens niet te missen. Een creatief en commercieel marketing team laat onze klanten beseffen dat het eindelijk thuis gevoel ook voor hen is weggelegd. Zelfs op momenten dat ze eigenlijk niet met interieur bezig zijn. Een seamless customer journey is waarnaar gestreefd wordt, met als doel dat onze klanten snel van nieuw woongeluk kunnen genieten. Gepassioneerde set stylistes, enthousiaste fotografen, fanatieke content specialisten en bevlogen designers: samen bouwen ze aan het prachtige Goossens merk en geven ze onze campagnes meer glans.

E-Commerce

Waar Goossens 67 jaar geleden begon met fysieke inspiration stores, kunnen we nu met gepaste trots stellen dat we digitaal ook succesvol zijn. Onze e-commerce afdeling heeft een enorme groeispurt gehad. Direct Marketing, CRM, SEO, SEA en Social Media. Het zijn zomaar wat belangrijke termen in de online marketing van onze organisatie. Dankzij de data driven werkwijze van onze digitale specialisten voorzien we onze klanten bij iedere touch point van relevante en persoonlijke communicatie waardoor de customer journey optimaal is. Het resultaat: een hoge conversie. Hebben we het internet uitgespeeld? Absoluut niet. We hebben nog mooi goals te verwezenlijken. Zoals het opzetten van visual search en een plek bemachtigen in de Twinkle100.

Marketing & Communicatie

Een unieke en onderscheidende collectie is een goed begin. Prachtige inspiration stores en een uitgebreide webshop maken onze positie in de markt nog sterker, maar dankzij krachtige communicatie via verschillende online en offline kanalen is Goossens niet te missen. Een creatief en commercieel marketing team laat onze klanten beseffen dat het eindelijk thuis gevoel ook voor hen is weggelegd. Zelfs op momenten dat ze eigenlijk niet met interieur bezig zijn. Een seamless customer journey is waarnaar gestreefd wordt, met als doel dat onze klanten snel van nieuw woongeluk kunnen genieten. Gepassioneerde set stylistes, enthousiaste fotografen, fanatieke content specialisten en bevlogen designers: samen bouwen ze aan het prachtige Goossens merk en geven ze onze campagnes meer glans.

Goossens als werkgever

Werken bij Goossens, betekent werken bij een dynamische retailer met het hart van een echt familiebedrijf! Er heerst een collegiale, informele sfeer en een positieve dynamiek. Een omgeving waarin onze medewerkers zich thuis voelen met gave interieur- en lifestyle producten waar we trots op zijn. Iedere medewerker is een professional op zijn of haar vakgebied. We helpen elkaar, ook afdeling-overstijgend. Successen vieren we samen, we zijn namelijk dol op een feestje! Samen werken we aan een mooie toekomst. Een reis naar woongeluk, waarin jouw persoonlijke groei centraal staat.

Visual Merchandise & Store Design

De missie om onze unieke meubels zo te presenteren dat onze klanten het ultieme thuisgevoel al in onze stores ervaren, is technisch, creatief en commercieel tegelijk. We kunnen daarom stellen dat onze Visual Merchandisers multitalenten zijn. Het gaat namelijk verder dan een aantrekkelijke etalage inrichten. Als styliste houd je je bezig met de algehele presentatie van de stores en het assortiment. De routing moet duidelijk zijn en de indeling moet kloppen. Ruimtelijk inzicht en gevoel voor interieur is hierin essentieel, maar de competentie om interieurtrends te vertalen naar het woongeluk van onze klant is misschien wel het allerbelangrijkste.

Bouw & Expansie

Letterlijk meebouwen aan het succes van Goossens. Dat is met het snelgroeiende aantal inspiration stores in Nederland en België een omvangrijke taak, maar wel één met uitzonderlijk mooie resultaten. Het Bouw & Expansie team bouwt en verbouwt stores volgens de kaders van Merk & Formule, richt de stores in zoals het Store Design team het heeft bedacht en houdt de technische en veilige richtlijnen van Facility Management in het vizier. Het tastbaar maken van de glansrijke ideeën binnen Goossens, zorgt voor een droom van een winkel waar niet alleen klanten, maar ook collega’s zich altijd thuis voelen.

Visual Merchandise & Store Design

De missie om onze unieke meubels zo te presenteren dat onze klanten het ultieme thuisgevoel al in onze stores ervaren, is technisch, creatief en commercieel tegelijk. We kunnen daarom stellen dat onze Visual Merchandisers multitalenten zijn. Het gaat namelijk verder dan een aantrekkelijke etalage inrichten. Als styliste houd je je bezig met de algehele presentatie van de stores en het assortiment. De routing moet duidelijk zijn en de indeling moet kloppen. Ruimtelijk inzicht en gevoel voor interieur is hierin essentieel, maar de competentie om interieurtrends te vertalen naar het woongeluk van onze klant is misschien wel het allerbelangrijkste.

Bouw & Expansie

Letterlijk meebouwen aan het succes van Goossens. Dat is met het snelgroeiende aantal inspiration stores in Nederland en België een omvangrijke taak, maar wel één met uitzonderlijk mooie resultaten. Het Bouw & Expansie team bouwt en verbouwt stores volgens de kaders van Merk & Formule, richt de stores in zoals het Store Design team het heeft bedacht en houdt de technische en veilige richtlijnen van Facility Management in het vizier. Het tastbaar maken van de glansrijke ideeën binnen Goossens, zorgt voor een droom van een winkel waar niet alleen klanten, maar ook collega’s zich altijd thuis voelen.
HR

Employer Branding Specialist

“Ontwikkelen in functie of je kennis verbreden in een ander vakgebied. Bij Goossens kan het.”

Warehouse

Reparateur medewerker

“In het warehouse op de reparatie afdeling voel ik me als een vis in het water. Ik heb verschillende functies gehad en zit nu helemaal op mijn plek."

Product Innovation

Manager product innovation & design

“Goossens is een professionele online speler en biedt ook fysieke belevenis met echte mensen. Dat is een mooie combinatie."

Blijf op de hoogte van nieuwe vacatures